Ryggsäck



Här är en väska jag gjorde för ett tag sedan. Jag har inte hunnit lägga ut något på bloggen på ett tag för det har varit så mycket med projektet som vi jag hade redovisning på i fredags, plus att jag precis har tagit körkort också. Men nu ska jag bli lite duktigare på det tänkte jag.

Jag har länge funderat på att göra en ryggsäck för jag ville ha en bekväm väska som jag kunde ha datorn i bl.a. Det var faktiskt lite krångligare än jag trodde att få ihop alla delar i rätt ordning och allt såntdär, men det var kul med en utmaning. Annars har jag gjort det ganska lätt för mig, inga onödiga dragkedjor eller spännen. Både för att jag ville hålla det enkelt men också för att jag är en latmask. Därför gjorde jag bara en knut på axelbanden så att man ändå kan ändra storlek om man vill.